Veelgestelde vragen - Uw gegevens

  • In het inlogscherm staat naast “INLOGGEN” de link "nieuw wachtwoord aanvragen". Klik hierop en voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. De link om uw wachtwoord te resetten wordt verstuurd naar het e-mailadres. U kunt vervolgens zelf een nieuw wachtwoord invoeren.

    Als het e-mailadres of gebruikersnaam niet herkend wordt, is deze niet geregisteerd.

  • Gegevens Bel-me-niet Register:

    Stichting Infofilter
    Postbus 90720
    2509 LS  DEN HAAG
    KvK-nummer: 34183073
    Soort Inschrijving: Rechtspersoon

    BTW nr. 812204700B01
    IBAN: NL79ABNA045464674
    Rekeningnummer ABN-AMRO: 83.09.49.070

  • Alleen de adverteerder kan een contactpersoon koppelen aan een campagne. De contactpersoon moet iemand zijn van de “adverteerder” en niet van het “callcenter".

  • Als een contactpersoon gekoppeld is aan een campagne kan het betreffende contactpersoon niet verwijderd worden. Wilt u de contactpersoon wissen dan zult u eerst bij de campagnes de betreffende contactpersoon moeten vervangen door een andere.

     

  • U kunt te allen tijde uw eigen bedrijfs- of organisatiegegevens wijzigen, met uitzondering van uw gebruikersnaam en KvK nummer. U kunt uw gegevens wijzigen c.q. aanpassen door de volgende stappen te zetten:

    1. log in op uw Bel-me-niet account,
    2. klik op uw bedrijfsnaam in uw "Mijn Bedrijf" omgeving en
    3. u kunt de gewenste gegevens aanpassen.